10. lokakuuta 2010

Juupas eipäs

Olen ollut kuluneen viikon aika tehokkaasti kiinni kouluhommissa, mutta nyt sunnuntain kunniaksi ajattelin askarrella edes jotain pientä.

Sain joskus pussillisen muovisia kirjainhelmiä Shoppailumaniaa-Petralta, ja nyt tutkin kirjaimia tarkemmin läpi saisiko niistä jotain kivoja sanoja aikaan. Pihdit ja koruntekotarvikkeet esille ja näpertämään! (Huomatkaa jo paljon nähnyt askartelupöytäni piirustusalusta, joka oli alkujaan oranssi).




Sain kasailtua muutamia kolmikirjaimisia sanoja, joista sitten yhdistelin korvispareja. Helmet on pujotettu korupiikkiin, joka on kiinnitetty hopeiseen avokoukkuun. Helppoa ja kivaa!


 
(Saa ostaa, vitosen pari.)





Edit: Tällaisia olisi vielä tulossa myyntiin!

14 kommenttia:

June kirjoitti...

Mä voisin haluta noi mie/sie-korvikset! :D

June kirjoitti...

Pystysitkö mahdollisesti tekemään muuten toisetki sellaset, riittääkö kirjaimet? Mulla on itelläniki jotain kirjaimia mut niissä on sen verran iso reikä etten jaksa alkaa säheltämään.

Henna kirjoitti...

Bubble, nuo saat :D Mutta valitettavasti toisiin ei enää riittäny E-kirjaimia :( Tosin jos kukaan ei halua ostaa noita buujee-korviksia, niin voin purkaa myöhemmin sulle ne miesiekorviksiksi.

Henna kirjoitti...

Jaa no ei ollu sitten s-kirjaimiakaan, joten vaan nuo kuvan miesiekorvikset jää uniikeiksi :D

EK02 kirjoitti...

Sekotatko sä noita pareja, voisin ostaa irc + sydämet ;)

Henna kirjoitti...

Ek, kyllähän se onnistuu!

Petra kirjoitti...

No hyvä, että noista kirjaimista oli iloa! Ne on olleet minulla todella monta vuotta turhanpanttina!

Noora kirjoitti...

tuli mieleen, että kai sää LOL-korutki teet xD

Henna kirjoitti...

Tottakai! Lol & omg :D

Maiju kirjoitti...

Mä voisin ostaa hmm/grr-korvikset :)

Henna kirjoitti...

Maiju, laita mulle sähköpostia henna.valkonen (at) gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Voisitko kertoo että mistä nää palat on ostettu ;;o ? <3 oon ettiny mut en löydä mistään (:

Henna kirjoitti...

Anonyymi, en tiedä mistä helmet on ostettu. Sain ne toiselta bloggaajalta, kuten postauksessani kerroin. Tekstissä on linkki kyseisen bloggaajan blogiin, voit siellä ehkäpä kysellä?

Henna kirjoitti...

Mutta Ebayssä noita kirjainhelmiä ainakin on vaikka millä mitalla.